Contact
Je kunt ons dagelijks bereiken tijdens kantooruren op onderstaand telefoonnummer of mailadres.
Meer informatie?
"*" geeft vereiste velden aan
Melden van een klacht
Als je een klacht hebt kun je dit direct telefonisch of per e-mail melden bij één van onze medewerkers. Deze zal de klacht met je bespreken om met jou naar een oplossing zoeken. Kom je er samen niet uit, dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij directeur Huub Narinx via e-mail: narinx@lwv.nl. Er wordt dan binnen vijf werkdagen telefonisch contact met je opgenomen om te bekijken hoe de klacht naar tevredenheid op te lossen.
Is jouw klacht onvoldoende opgelost of duurt de afhandeling van jouw klacht langer dan drie weken, dan verwijzen we je naar de heer Jan Stoop – Boels Zanders Advocaten: jan.stoop@bz.nl, het oordeel van deze is voor LWV bindend en eventuele consequenties zullen snel afgehandeld worden.
Alle klachten zullen altijd vertrouwelijk worden behandeld. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van 12 maanden bewaard.